poniedziałek, 28 lipca 2014

Cardmaking fun in the summer sun

Pod hasłem z tytułu posta odbyły się kolejne kartkowe warsztaty z Enczą, organizowane przez Scrap Butik. Było to pod koniec czerwca, ale to, co na nich przyswoiłam, wypróbowałam dopiero kilka dni temu ;) W efekcie powstała taka kartka:


Przyznaję bez wstydu, że przy planowaniu kompozycji i doborze papierów inspirowałam się wykonaną przez Enczę pracą jak tylko mogłam ;) Akurat wpadła mi w ręce używana przez Anię kolekcja Piątku 13 - "Carpe diem" i postanowiłam ją spożytkować identycznie jak na warsztacie - wybrałam jednak inny fragment papieru bazowego, dlatego u mnie jest bardziej turkusowo.


Idąc za ciosem, z papieru bazowego wycięłam również taga oraz napisy - szkoda, że nie ma pasującego paska dodatków, bo nie musiałabym wycinać jednego słowa ze środka arkusza ;)


Ania używała skrzydeł z wykrojnika - ja zastąpiłam je wyciętym wydrukiem. Pomysł podkradłam od jot.be.gie, natomiast darmową grafikę pobrałam stąd.


Skrzydła oraz perełki w płynie posypałam brokatem.


Kartka jest baaardzo przestrzenna, wyszedł niezły grubasek :)



Ze względu na motywujące hasła pracę zgłaszam na wyzwanie PR Szok - Siej propagandę ;)



Spełnia również wymagania wyzwania w Skarbnicy Pomysłów - jest napis (a nawet trzy ;)), sznurek i ani grama kwiatków ;) a jako bonus kolorystyka zbliżona do wyzwaniowego bannerka :)



Korzystając z okazji - próbuję szczęścia w candy Retro Kraft Shop :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
Z przyjemnością się chwalę, że kartka zdobyła wyróżnienie w wyzwaniu PR SZOK :)

http://pracowniarekodzielaszok.blogspot.com/2014/08/wyniki-wyzwania-8-siej-propagande.html?showComment=1408957264421#c3151234734065760489

30 komentarzy:

  1. Wyszło super, kolorowo i energetycznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalny grubasek, energetyczny, z przesłaniem i w świetnej palecie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne - tym razem ja podpatrzę u Ciebie wykonanie - bo i kolorki i skrzydła przypadły mi do gustu. Ekstra kartka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że Cię zainspirowałam, jestem ciekawa efektu! :)

      Usuń
  4. Niezwykła, przecudna, jestem absolutnie pod wrażeniem i wykonania i kolorów, dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna praca :) świetne, energetyczne kolory :) i muszę przyznać, że o ile u Enczy mi się te skrzydła nie podobały, tak u Ciebie wyglądają fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka i kapitalny ten motyw z powielonymi skrzydłami.

    OdpowiedzUsuń
  7. A nie mówiłam, że jest fantastyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna mediowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca, kolorki mnie urzekły...

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś mistrzynią, robisz cudowne rzeczy, uwielbiam się im przyglądać !

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna praca!!! uwielbiam te kolory! i kompozycja świetna - śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, ogromnie się cieszę, pięknie dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześiczna kartka! A dobór kolorów powalił mnie totalnie, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia,kartka jest prześliczna, urzekły mnie te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę kryć, że zaskoczył mnie Twój dzisiejszy wpis - ale strasznie to miłe z Twojej strony. Dziękuję :)))

    Odwzajemniam gratulacje ;) Świetna kartka - dodaje skrzydeł na maksa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...