czwartek, 22 października 2015

Flower-power

Dzisiaj w menu kolejna inspiracja dla UHK Gallery - tęczowy, kwiatowo-mediowy skrap :) Nagięłam tylko trochę zasady fizyki i zamiast koloru czerwonego użyłam różu ;)

Today's special is a rainbow, flourish & mixed-media layout - my next inspiration for UHK Gallery :) I just bent nature rules a bit and used pink instead of red colour ;)

Użyłam zdjęcia stąd
The photo on my layout is from here.









   


This is my take on Scrap Around The World October moodboard - I think the inspiration is pretty obvious, the rainbow colours of course :)





Olga


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Z wielką przyjemnością chwalę się, że praca zajęła 4. miejsce w Scrap Around The World! :)



15 komentarzy:

  1. wow, padłam i się chyba nie zbiorę z podłogi!!! niesamowicie piękny jest ten scrap, idealny!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mi lepiej powiedz, skąd masz tyle boskich pomysłów?!! Scrap jest genialny, podziwiam i przestać nie mogę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oniemiałam, zachwyciłam się i tak trwam...

    OdpowiedzUsuń
  4. This is gorgeous! (And I love the pink!) Thanks for joining in at SATW.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wwwoooo, una interpretación del moodboard preciosa!! Me gusta mucho el resultado, perfecto!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! That's so splendid! Love the page.. Thank you for joining us at SATW this month :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a beautiful piece. Love the colors. Interpreted our mood board so well.
    Thank you for joining us at Scrap Around The World.

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo woww...super stunning....loved your interpretation of the moodboard....awesome....Thank you for playing along at SATW this month...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest po prostu niesamowity! ;) Rewelacyjnie prezentują się razem te wszystkie kolory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój Ci on!!! haha, i wszyscy będą mi zazdrościli, że taki piękny layout wisi w moim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  11. This is gorgeous! Love the photo and how you blended your colors softly into each other for a rainbow effect! Beautifully done! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful layout! Love all the small touches you added and created such a great page! Thanks for joining our mood board at SATW this month!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne przejścia i łączenia kolorów. mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromnie dziękuję za wszystkie komentarze! :)
    Thank you so much for all the comments! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...