niedziela, 29 czerwca 2014

Vintage'owy exploding box

Oficjalnie mogę przyznać, że pierwszy exploding box już za mną :)

Z zewnątrz dość jasny i delikatny...


...w środku raczej ciemny, w klimatach retro, z pomarańczowymi dodatkami :) Napis w centralnej części głosi "Dla odlotowego Tatusia" i przyozdobiony jest głównie balonami wyciętymi z papieru Primy.


Do pokrywki przymocowałam ćwiekami klimatyczny metalowy uchwyt z Retro Kraft Shop ułatwiający otwieranie pudełka.


Trzy boki wewnątrz boksa są interaktywne :) Na jednym z nich umieściłam mini "książeczkę" złożoną z dwóch tagów wiązanych wstążką: 


Na drugim boku nakleiłam kieszonkę z balonami i aparatem, a w kieszonce schowane są tagi ze zdjęciami :)


Trzeci bok ma odczepiany magnes ze zdjęciem - do zastosowania na przykład na lodówkę :) Pod magnesem znajdują się fantastyczne metalowe ozdoby z Retro Kraft Shop - mechanizm zegarowy i serwetka (pod serwetką schowany jest właśnie drugi magnes do pary), tekturkowy zegar Latarni Morskiej i mały papierowy tag. Strzałki na magnesie to również tekturki od Latarni, zabarwione mgiełką. Patent z magnesem zaprezentowała Agnieszka - Meresanth uczestnikom make&take Retro Kraft Shop na Papiorzanym Combrze, w którym miałam przyjemność brać udział  - wykonaną wedle wskazówek Agnieszki kartkę z magnesem pokazywałam w tym poście.



Na ostatnim boku akurat nic dynamicznego się już nie dzieje ;) ale mamy tutaj balony oraz tekturkowy dekor Latarni Morskiej, również pomalowany pomarańczową mgiełką.


Włożyłam w ten box masę pracy, ale efekt bardzo mi się podoba :)


Pracę zgłaszam na wyzwania:

Wyzwanie na blogu Galerii Rae - "P jak..." - oczywiście PUDEŁKO :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
Bardzo mi miło ogłosić, że za tego boksa otrzymałam wyróżnienie w Retro Kraft Shop! :)






28 komentarzy:

  1. Pierwszy? Niemożlwe... Piękny, bardzo kilimatyczny, piękne kolory i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity box! Aż żałuję, że na zdjęciach nie da się nim pobawić - odczepić magnesu, obejrzeć książeczki, pogmerać w kieszonce :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za ciepłe słowa! :) jest mi niesamowicie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham retro klimaty, super pudełeczko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, piękny box! A myślałam, że już nikt nie robi albumów w boxach, cieszę się, że się myliłam :-) Dziękuję za zabawę z Latarnią Morską

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) do tej pory nie robiłam ani boksów, ani albumów... :D

      Usuń
  6. genialnie, fenomenalnie skomponowane zdjęcia, wygląda prześwietnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, kolory przepiękne i wszystkie te niespodzianki w środku... :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. najwspanialsze pudełko jakie w życiu widziałam-i nie przesadzam w tym co piszę- genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, dziękuję bardzo bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialna kompozycja, zestaw kolorów, wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest rewelacyjny. Gratuluję pomysłu na właśnie takie wykonanie i przede wszystkim gratuluję wyróznienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Chyba wreszcie ja też spróbuję zrobić taki boks.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super! Bardzo oryginalny, niebanalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że to efekt pozytywnych wrażeń ;)

      Usuń
  15. Powalające pudełeczko! Widać, że włożyłaś w niego mnóstwo pracy i serca...piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Very cool box. I've always wanted to make one, but until now haven't found a clear tutorial to learn from. Thank you for inspiring me to try it. Looking forward to more great tutorials from you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...