sobota, 27 grudnia 2014

Pędzą, pędzą sanie

Dzisiaj pokazuję kartkę, którą sobie wymarzyłam jeszcze na długo przed świętami - a dokładnie to wiedziałam tyle, że chcę oprawić tekturkę z zaprzęgiem reniferów w wykrojnikową ramkę. Kiedy przyszło do realizacji, oczywiście cały czar prysł i coś mi nie do końca pasowało... i to był ten moment, w którym doceniłam potęgę chlapań - chociaż oczywiście nie odważyłam się na nie od razu ;) Okazało się, że białe ciapki to dokładnie to, czego brakowało, a razem z wystającą gdzieniegdzie gazą i sztucznym śniegiem tworzą lekko bałaganiarski klimat. A renifery ubrałam w szaliczki :D








Napis "Wesołych Świąt" to świetny digi-stempelek od Mosi :)



Kartka powstała z kolekcji "Frozen" z Craft&You Design i zgłaszam ją na wyzwanie:


------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozwolę sobie ogłosić, że w wyzwaniu poszło mi dobrze - wygrałam ;)


13 komentarzy:

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...