poniedziałek, 22 czerwca 2015

Złoto z pastelami

Znowu mnie wzięło na skrapa :) Wyszedł dość mocno grubaskowy, ale nie mogłam się powstrzymać przed dokładaniem kolejnych warstw i dodatków :) Kompletny miks papierów i ozdób, a efekt pastelowy ze złotymi akcentami - pierwszy raz miałam okazję użyć papieru i folii z błyszczącymi wzorami! Żeby dodatkowo podbić kontrast w stosunku do ciemnego tła, pod kompozycją rozprowadziłam białe gesso, i oczywiście całość sowicie pochlapałam. Ostatnio odkryłam, że z powodzeniem można wymieszać białego splasha z 13arts z farbą (gęstą wodną lub akrylową plus ewentualnie trochę wody), żeby stworzyć własny kolor chlapacza - tutaj na przykład sięgnęłam po satynową farbę Marthy Stewart, którą niedawno testowałam (klik klik) i otrzymałam błękitne ciapki :)











Autorką zdjęcia, którego użyłam w pracy jest Luisa Moron.


This is my take on Scrap Around The World June moodboard challenge - I got inspired by pastel colours, dark background of the poster, triangular shapes and gold touches.



Pracę zgłaszam na wyzwanie w 13arts - jest duuużo warstw i tekstur :)



oraz na wyzwanie Studio75 - użyłam metalowych zębatek, tabliczki z napisem "Moments" oraz błękitnej metalowej ramki




-------------------------------------------------------------------------------------
Chwalę się dwoma sukcesami :)

Wygrana w Studio75 :)


10-te miejsce w Scrap Around The World :)

.

20 komentarzy:

  1. Coś pięknego! Od tego scrapa nie można oderwać oczu!! Podziwiam te wszystkie warstwy i chlapania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten scrap! Cudowne chlapania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a nice layouts ..... fabulous !!! Thank you for joining us at 13@rts.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję bardzo! :)
    thank you so much! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny jest! Te kolory i dodatki! <3 No po prostu cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest naprawdę niesamowity! ja ciągle się na niego patrzę, jest cudowny! zakochałam się w nim!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cool! I love the contrast! Thank you so much for joining us at SATW this month!

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome page !! I love all details ! Thank you so much for joining us at SATW xx

    OdpowiedzUsuń
  9. No cudny jest :3 kocham warstwy, kolory, chlapania, wkomponowanie tych wszystkich dodatków i fakt, że za każdym razem widzę coś nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow !! Gorgeous layout, great work !! Thank you for playing at SATW :)
    Lydie Denis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za wszystkie komentarze! :)
    Thank you for all the kind words! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow this is wonderful and so very unique!!
    Thanks so much for joining us at SATW this month.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great layout! Love the paper layers and how you softened your background with Gesso! Well done! All the best from SATW! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  15. wonderful take on the moodboard and the challenge - love those details and layers! I know what you mean, there can never be enough right? thanks for joining us at 13@rts and SATW!

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing! Thanks for joining us at 13@rts!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny warstwowiec, złote dodatki świetnie pasują! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję serdecznie!
    Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...