piątek, 16 stycznia 2015

Kartografia i podróże

Ostatnio pokazywałam bardzo delikatnego scrapa, który powstał spontanicznie - natomiast dzisiaj prezentuję coś, na co od dawna miałam ochotę - bogaty, warstwowy, pełen detali layout na primowej kolekcji Cartographer. Bez zbędnego rozpisywania się zapraszam do obejrzenia zdjęć :)











Metalowy kluczyk i juta z Retro Kraft Shop :)

LO zgłaszam na wyzwania:
Męski projekt do paletki Studio75 (użyłam papieru Mała Czarna 05):

Praca z tagiem i mediami w Artimeno (mały tag znajduje się po prawej stronie kompozycji, pod kwiatami)


--------------------------------------------------------------------------------------------

Z dumą donoszę, że LO wygrało wyzwanie w Artimeno :)


25 komentarzy:

  1. nawet nie wiem, co Ci napisać :D tak mi się podoba, że chyba wszystkie słowa za mało oddają mój zachwyt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny scrap, wygląda nieziemsko dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ja uwielbiam Cartographera! wspaniale wyglada ten scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez zbędnych słów - ZACHWYCAJĄCY! Obłędne detale.

    OdpowiedzUsuń
  5. o Boże! super! no i cudowne zdjęcia.... oddają piękno scrapa

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję ogromnie za tyle miłych komentarzy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mówiłam, że jest obłędny :D Uwielbiam go odkrywać, za każdym razem widzę jakiś nowy szczegół i to jest absolutnie genialne. Jakiś nowy element, rozdarcie, teksturę, warstwę - zarówno całość, jak i te wszystkie jego zakątki są świetne. No i Cartographer <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem absolutnie oczarowana! Kazdy element pasuje do siebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem absolutnie oczarowana! Kazdy element pasuje do siebie idealnie

    OdpowiedzUsuń
  10. obłędny jest! kolory, faktura no bajka po prostu! sama bym się z chęcią wybrała w taką podróż:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna praca, wszystko idealnie zestawione i połączone. A do tego jeszcze pięknie sfotografowane. Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo mi się u ciebie podoba i na pewno będę tu zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny! Tyyyyyyyle detali i te głębokie barwy! <3 Nie mogę się napatrzeć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny scrap- urzeka warstwami, kolorami, detalami...po prostu...Wow!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem oczarowana! Te warstwy, dodatki i moje kolory...rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny :) Fotki oglądałam dwa razy, żeby nacieszyć oczy każdym detalem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your work so much! Thank you for taking part in challenge of Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny layout ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastique!! Thanks for playing along with us at Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...