wtorek, 16 września 2014

Podróż drogą morską

Wzięło mnie na kolejną morską kartkę, bardziej bałaganiarską od poprzednich :)


Jest to moja inspiracja na blogu Craftbar, do najnowszego wyzwania z bingo ;) Gdy tylko zobaczyłam planszę z wytycznymi, od razu wiedziałam, według którego zestawu wykonam pracę :) Wybrałam następujące elementy: niebieski, paski, co najmniej 3 warstwy, tusz, tekturka. 


Miałam trochę obaw związanych z tuszowaniem, pewnie dlatego, że w poprzednich kartkach z tej kolekcji papierów nie zastosowałam tej techniki ;) Tam postawiłam na rozbudowaną, przestrzenną, "wysoką" kompozycję, a tutaj z kolei poszczególne warstwy bardziej wyraziście wyróżniają się właśnie dzięki przyciemnionym brzegom papieru. Jako element rozdzielający służy też gaza :)


Metalowy kluczyk pochodzi z Retro Kraft Shop.


 Zupełnie przypadkiem znalazłam w domu jutę, która również wylądowała na kartce ;)



Pracę zgłaszam na wyzwania:

- na blogu Magia Tworzenia - "Podróż"

- w Scrappin' Fantasies - "Czwartki z wytycznymi #3"



------------------------------------------------------------------------------------------------
Bardzo mi przyjemnie, gdyż kartka wygrała wyzwanie w Scrappin' fantasies :)



7 komentarzy:

  1. Ojejku! Przegenialna jest! :) Uwielbiam w niej każdy detal! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. koooooooocham ją, wygląda fantastycznie po prostu, można patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie :D Te wszystkie warstwy, warstewki, dodatki- piękna kompozycja i wykonanie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska jest :) podoba mi się chyba nawet bardziej niż poprzednie :D świetna ta forma :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kartka jest genialna! Po prostu się w niej zakochałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...