niedziela, 7 grudnia 2014

Fioletowe inspirejszyn

Więc to było tak: miałam przez jakiś czas opiekować się wykrojnikiem "inspiration" zanim trafi do prawowitej właścicielki, więc sobie z nim skleiłam taga... Ale dostałam pozwolenie! :) 



Wypróbowałam wreszcie połączenie kolorystyczne, które chodziło za mną, od kiedy napatrzyłam się na halloweenowe inspiracje ;)



Warstwy zrobiły się w zasadzie same, dzięki użyciu przestrzennych elementów - wszystko poza badzikiem przyklejałam bezpośrednio do podłoża, bez kosteczek 3d czy taśmy piankowej ;)


 

Taga zgłaszam na wyzwanie (niestety ostatnie u dziewczyn!) w Scrappin' Fantasies - zdecydowanie przemówiło do mnie zdjęcie z dyniami :)


------------------------------------------------------------------------------------------------
Bardzo mi miło, gdyż tag wygrał wyzwanie moodboardowe w Scrappin' Fantasies :)

15 komentarzy:

  1. hahha, ja bym nie oddała tego wykrojnika :D
    a tag zachwycający :D wspaniale kolory przechodzą w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny tag - kolory idealnie ze sobą współgrają, ciekawe tło i fantastycznie skomponowane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja! piekna praca aa zdjęcia mistrzostwo świetnie z tym ciemnym tłem dodaje głębi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj jak mi się ten wykrojnik podoba :) a wiesz, że myślałam, że wszystko jest na dystansach, piękny tag i faktycznie świetna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycający ten tag, cudne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, ten tag jest świetny! Nie podejrzewałam że ten mój moodboard można tak fajowo zinterpretować, świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM! I nie wiem ile razy jeszcze będę musiała się powtarzać, a już zaczyna mi słó brakować żeby wyrazić zachwyt. ;) Kolory są naprawdę niesamowite. ;) Musimy się kiedyś wreszcie umówić na to wspólne scrapowanie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przypominam sobie, żebym na coś takiego pozwalała, ale zapewne zaraz usłyszę, że to już ten wiek i pamięć nie ta... Tak czy siak - jeśli moje wykrojniki, za przyzwoleniem, czy bez niego mają być tak wykorzystywane, to bierz je wszystkie :D Jest przegenialny.
    Chyba będę go licytować za niebieskie róże... :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Za sprawą takich prac jak ta szalenie lubię fiolety:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny... i nic bardziej wyszukanego nie jestem w stanie napisać, bo się zagapiłam i tak trwam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. woow, dziękuję ogromnie za tyle ciepłych słów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...