piątek, 10 października 2014

Tag po parysku

Poniższą pracę przygotowałam na wyzwanie moodboardowe w Scrappin' Fantasies, gdzie gościnnie inspiruję :) Mówiłam już, że polubiłam się z tagami?


Tym razem delikatny, romantyczny, zwiewny, ale jednocześnie pastelowo-kolorowy :)


Śliczna kremowa ramka pochodzi z Retro Kraft Shop.


Primowe kryształki mają brzoskwiniowy kolor, ale pięknie mienią się na błękitno z efektem holo ;)



Pracę zgłaszam:

- na wyzwanie u Artisant - Aneta and MSD Challenge nr 2 (wybrałam paletę kolorów)


- na #20 wyzwanie u Szmeka - Grafika (u mnie to wieża Eiffla pochodząca z papieru Primy)


------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogromnie mi miło, ponieważ tag wygrał wyzwanie u Szmeka :)


15 komentarzy:

  1. Niesamowity tag i baardzo romantyczny :) wspaniale dobralas wszystkie kolory i swietnie zlozylas to w calosc!! Dziekuje za udzial w moim wyzwaniu i trzymam kciuki w losowaniu ! xoxo Aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że się polubiłaś z tagami, ten jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się cieszę, że się polubiłaś z tagami bo mogę podziwiać Twoje cudeńka. ;) Baaaardzo mi się podoba jego lekkość. zwiewność i romantyczny klimat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag jest przepiękny, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What a sweet and romantic tag! Wonderful colors and flowers. Thank you for sharing!

    Hugs, Maria in Sweden

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne prace tworzysz! <3 sama tak nie umiem, ale zawsze podziwiam takie romantyczne prace :) no i ta wieża, moje marzenie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bajkowa praca, mega romantyczna :) ja tagów strasznie nie lubię robić, ale podziwiać takie jak Twoje to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny jest!!! lekki, delikatny, totalnie romantyczny i klimatyczny! WOW

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko! Dziewczyno, jakie Ty piękne prace tworzysz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...