niedziela, 25 maja 2014

Papiorzany Comber

Od śląskiego zlotu minęły już 2 tygodnie, pokazuję więc dzisiaj moje prace związane z tą imprezą :)

Identyfikator z motywem kojarzącym się z Górnym Śląskiem - na konkurs Scrappo:

czyli czapka górnicza na bazie Cartographera Primy :)


Mały shadowbox w formie "książeczki" jako praca nawiązująca do logo zlotu - na konkurs Przyda się (wygrałam! :))





Natomiast już na zlocie powstała kartka z magnesem - dzięki make&take zorganizowanemu przez Retro Kraft Shop :)





8 komentarzy:

  1. Cześć :) co do białych perełek w płynie to polecam albo takie malutkie firmy Nellie Snelen (są w scrapki.pl) albo pearl maker firmy Waco (świat pasji, ale już drożej). One są białe bez perły, ten z Waco ma leciutki blask, ale mało widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace, widać, że retro-klimat bardzo Ci leży :)

    Proces powstawania kartki z magnesem podglądałam na zlocie i zrobiłam już nawet podobną, ale chyba słabo zerkałam Ci przez ramię, bo magnes mi się kręci (wzięłam chyba za mały). Jak się zmotywuję, to opublikuję na swoim blogu ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! :) czekam zatem na kartkę z kręcącym się magnesem :)

      Usuń
  3. Genialne prace! Bardzo mi się podobają wszystkie, nie dziwota, że wygrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu klimaty podobają mi się najbardziej. Kartka rewelacyjna :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...