czwartek, 7 maja 2015

Family, home, blessing

Dzisiaj na blogu Retro Kraft Shop inspiruję taką oto vintage'ową kartką :) Dość ciemne papiery, które dodatkowo tuszowałam, zestawiłam z kilkoma jaśniejszymi elementami. Szczególnie dumna jestem ze wstążkowej kokardki, bo mimo, że uwielbiam tasiemki vintage, to niestety rzadko udaje mi się ułożyć je w satysfakcjonujący sposób ;) 






Tusz Distress Mini - Vintage Photo Kwiaty Prima - Time Traveler's Memories- Nice Time
Liść ażurowy  2,4cm - brąz Papier Kraft 15x30 - Joy!Crafts 


Jednocześnie chciałam przypomnieć o zbliżającym się pokazie w Katowicach, na którym wykonamy "dwulicowego" taga :) Wszystkie rezerwacje mamy już zajęte, ale mimo to serdecznie zapraszam, bo będzie jeszcze pula miejsc czekająca na osoby dołączające do nas na zlocie :)





7 komentarzy:

  1. Ekstra! Podziwiam jak łączysz ze sobą te ciemne papiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelka ;D ekstra ją skomponowałas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest zachwycająca i bardzo klimatyczna, wygląda, jakbyś ją znalazła na strychu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ romantycznie, jak zawsze niesamowicie, kocham Twój styl tworzenia, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca , a kokardka- fakt- bardzo zadawalająca ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...