poniedziałek, 16 listopada 2015

Pierwsza gwiazdka ;) / The first star ;)

Przychodzę dziś do Was z moją pierwszą inspiracją w ramach stryszkowego DT :) Przygotowałam dwie lekko bałaganiarskie kartki bożonarodzeniowe z wykorzystaniem kraftowych torebeczek Whisker Graphics. Świetnie sprawdziły się one jako ciekawy akcent i dodatkowa warstwa, na której budowałam kompozycję.
Torebeczkę umieszczoną na pierwszej kartce zamknęłam i zakleiłam, natomiast drugą pozostawiłam otwartą, otrzymując fajny, nieoczywisty kształt, a jednocześnie schowek, do którego można coś wsunąć. Do tego garść dodatków z przepastnych stryszkowych półek, parę chlapnięć i gotowe :)

Here is my first DT inspiration for Na Strychu :) I prepared two a bit messy Christmas cards using kraft Whisker Graphics bags. It's a nice touch and an additional layer, on which I built my composition.
I closed and glued the bag placed on the first card and left the second one open, getting interesting, not trivial shape and also a pocket I can put something into. Plus a bunch of embellishments from a wide range of Na Strychu products, a few splashes and that's it :)






Little Bitty Bag - biało-kraftowe ukośne pasy - 10szt. torebki papierowe Whisker Graphics Tagi 30x30 - Yuletide - 7 Dots Studio Nity - Nikiel - We r memory 42218-1
 Taśma dekoracyjna czarna w białe napisy Lilie - mix czerwony - 5szt - SAA-414 - Wild Orchid Crafts
Jagody czerwone - 12szt - Scrapberry's HY040103 Baza do kartek 10,5x15cm (krótszy bok) - 1szt biało-brązowa - PakaMaka



DT Na Strychu

5 komentarzy:

  1. Wow, ale cudne! :)) Taka kartka mi się marzy na Świeta jak coś. :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kartki! Druga wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona, świetnie wykorzystałaś te torebeczki, ale w ogóle kartki wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. mega klimat wczarowałaś! te kolory i detale, są wręcz idealne, wow! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...