poniedziałek, 4 stycznia 2016

Błyszcząco / Shiny

W nowym roku zapraszam serdecznie do udziału w błyszczącym wyzwaniu Na Strychu :) Ja przygotowałam taga, na którym się mediowo wyżyłam ;) 

This year I encourage you to take part in shiny challenge at Na Strychu :) I've prepared a tag, which let me go crazy with various media :)


Z moodboardu zaczerpnęłam metalową ramkę oraz mieniące się kryształki, a dodatkowo błyszczą się u mnie mgiełki :)

The metal frame and shiny crystals derive from the moodboard. To add more sparkle, I've also used some shimmering mists :)

wyzwanie błyszczace






Wykrojnik Sizzix Thinlits - Mixed Media 660220 ażurowe tło Dekoracyjne chwosty - Papermania - Denim Blue 4szt Taśma dekoracyjna czarna w białe napisy
Metalowe kwiaty stare srebro Tasiemka wstążka vintage - Tahoe Blue Tasiemka wstążka vintage - Lilac Collapsible Water Cup - Faber Castell 770310

10 komentarzy:

  1. Cudo! Jest przepiękny, a do tego to tło! Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity! Pięknie wszystko skomponowane, nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie muszę mówić, jak bardzo mi się podoba? ;> Podobają mi się wszelkiego rodzaju chlapania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatiiful !!!! Really nice !

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, niesamowity!!! kocham Twoje prace, są niesamowite! jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny jest! i nawet te wiszące sznurki mi się podobają, a nie przepadam za nimi :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na żywo z pewnością jest olśniewający, to Twoje wyżycie jest urocze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...