wtorek, 31 marca 2015

Wielkanoc na różowo i niebiesko

Dzisiaj mam do pokazania kolejne dwie kartki wielkanocne. Powstały one ze ślicznej kolekcji "Spring Garden" od Craft&You Design, a dodam, że mam jeszcze coś stworzonego z tych papierów w zanadrzu ;) W obydwu pracach użyłam też rewelacyjnych wianków, które udało mi się dorwać na Skrapowisku (w sklepie Przyda-się, klik klik) - może pamiętacie, że przy ostatniej wiankowej kartce narzekałam na ich deficyt w moich zasobach ;) 














Kartki zgłaszam na wielkanocne wyzwanie w Craft&You Design

9 komentarzy:

  1. Zachwycające! Obie są naprawdę przepiękne, podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie to samo miałam napisać- przepiękne obydwie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne, delikatne, po prostu boskie! ;) A wianki wymiatają. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tu więcej nie wchodzę, bo się zdołuję normalnie :D do czego się nie zabierzesz to Ci wychodzi rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kompozycje, wspaniałe kompozycje i kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że decydujesz się zostawić tutaj kilka słów :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...